Onze diensten
Hieronder treft u een opsomming aan van de door ons aangeboden diensten. Meer informatie over onze diensten kunt u terugvinden in het tarieven overzicht. Staan de gewenste werkzaamheden niet tussen de keuzemogelijkheden? Geen probleem. Geef uw wensen middels het contactformulier aan ons door of vraag een vrijblijvend gesprek aan. Ā Nadat wij de door u gewenste werkzaamheden hebben geĆÆnventariseerd kunnen wij u een passende offerte aanbieden.Ā Ā
Voor zzp'ers en MKB-ondernemers
š FinanciĆ«le administratie
- Inrichten en uitleg administratie
- Verwerken kas-, bank- en memoriaalboek
- Verwerken inkoop- en verkoopboek
- Controle van de administratie
- Verkoop- en debiteurenadministratie
- Inkoop- en crediteurenadministratie
š Jaarrekening & financiĆ«le overzichten
- Samenstellen van periodieke overzichten
- Opstellen van de jaarrekening (balans, winst- en verliesrekening)
š Verzorgen van aangiften
- Omzetbelasting
- Opgaven ICP
- Inkomstenbelasting
- Loonbelasting (loonheffingen)
š„ Salarisadministratie
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten
- Vervaardigen van loonstroken en jaaropgaven
- Loonstaat bijhouden
- Journaalposten verwerken
- Pensioenaangiftes
- Contact met Belastingdienst, UWV en pensioenfondsen
š Overige diensten
- Aanvragen Verklaring Arbeidsrelatie (VAR)
- Ondersteuning bij belastingcontroles
- Advisering op specifieke vragen
Voor particulieren
- Administratie op orde brengen
- Aangifte inkomstenbelasting
- Aanvragen voorlopige teruggave
- Aanvragen toeslagen (huur-, zorg-, kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget)
Pakketten
Pakket 1 Basis
Bestaat uit
ā¢ BTW aangifte verzorgen
ā¢ Opstellen Jaarrekening
ā¢ Bespreken Jaarrekening
In dit pakket verzorgd u zelf uw boekhouding. Dit doet u op uw eigen manier. De aanlevering van uw boekhouding vindt plaats op papier of via een online boekhoudprogramma. Een goed boekhoudprogramma kan u helpen bij het verwerken van uw boekhouding. Hiervoor bieden wij de mogelijkheid aan om via ons software van E-boekhouden aan te schaffen. Voordeel van een online boekhoudprogramma is dat wij op afstand met u mee kunnen kijken. Mochten er vragen zijn, dan kunnen wij u daarbij helpen. Dit geldt overigens niet alleen voor de software van E-boekhouden. Mocht u gebruik maken van een andere software provider dan bestaat bij hun meestal ook de mogelijkheid om je administratiekantoor te laten meekijken. Informeer bij uw provider naar de mogelijkheden.
Ook als u gebruik maakt van een software programma is het belangrijk dat u uw administratie naar uw eigen behoefte inricht. Heeft u daar hulp bij nodig? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Hiervoor geldt een op maat uurtarief van ā¬ 52,75,- excl. BTW.
Als ondernemer bent u verplicht maandelijks, per kwartaal of jaarlijks aangifte te doen van uw BTW. Met dit pakket verzorgen wij deze aangifte voor u.
Daarnaast verzorgen wij in dit pakket voor u de jaarrekening. De jaarrekening is de afsluiting van het administratieve jaar. Deze bestaat uit een balans en een resultatenrekening, ook wel bekend als de Winst- & Verliesrekening. De jaarrekening heeft u nodig voor o.a. de Belastingdienst, maar kan ook gebruikt worden voor een bank of andere lening verstrekker. Na het opstellen van de jaarrekening zal deze met u besproken worden.
Voor dit basis pakket geldt een all-in prijs. Er zijn geen bijkomende kosten voor deze werkzaamheden. Bent u geĆÆnteresseerd in dit pakket en de prijs? Kijk dan verder bij onze tarieven en vraag een gratis offerte aan.
Pakket 2 Basis + Boekhouden
Bestaat uit:
ā¢ Boekhouding verwerken
ā¢ BTW aangifte verzorgen
ā¢ Opstellen Jaarrekening
ā¢ Bespreken Jaarrekening
In dit pakket verzorgen wij uw boekhouding. Deze wordt in onze eigen boekhoudprogramma geboekt. U hoeft dus geen aparte boekhoudsoftware aan te schaffen. U levert uw boekhouding en overige administratieve papieren via de mail bij ons aan. Het is ook mogelijk om deze op papier aan te leveren. Voor het aanleveren op papier rekenen wij een toeslag van 15%.
Als ondernemer bent u verplicht maandelijks, per kwartaal of jaarlijks aangifte te doen van uw BTW. Met dit pakket verzorgen wij deze aangifte voor u.
Daarnaast verzorgen wij in dit pakket voor u de jaarrekening. De jaarrekening is de afsluiting van het administratieve jaar. Deze bestaat uit een balans en een resultatenrekening, ook wel bekend als de Winst- & Verliesrekening. De jaarrekening heeft u nodig voor o.a. de Belastingdienst, maar kan ook gebruikt worden voor een bank of andere lening verstrekker. Na het opstellen van de jaarrekening zal deze met u besproken worden.
Voor dit basis + boekhouden pakket geldt een all-in prijs. Er zijn geen bijkomende kosten voor deze werkzaamheden. Bent u geĆÆnteresseerd in dit pakket en de prijs? Kijk dan verder bij onze tarieven en vraag een gratis offerte aan.
Pakket 3 Salarisadministratie
Bestaat uit:
- Loonstroken vervaardigen
- Jaaropgaven vervaardigen
- Loonstaat bijhouden
- Journaalpost t.b.v. uw financiƫle administratie
- Loonaangifte oftewel Loonbelasting
Zodra u medewerkers in dienst neemt krijgt u te maken met een salarisadministratie. De belastingdienst stelt hier een aantal eisen aan. Wij kunnen aan deze eisen voldoen. Het spreekt voor zich dat de salarisadministratie zorgvuldig en discreet dient te gebeuren. Zo dient de juiste loonbelasting tabel toegepast te worden, zijn er een aantal vergoedingen die vrij verstrekt mogen worden en vergoedingen die belast zijn als loon. Met dit pakket verzorgen wij de complete salarisadministratie voor u. Van berekening voor de afdracht van de loonbelasting tot aan de loonstrook voor de medewerker.
Voor het salarisadministratie pakket geldt een all-in prijs. Er zijn geen bijkomende kosten voor deze werkzaamheden. Bent u geĆÆnteresseerd in dit pakket en de prijs? Vraag een gratis offerte aan.
De tarieven voor de salarisadministratie zijn gestaffelde prijzen.
Pakket 4 Rapportages
Bestaat uit:
ā¢ Overzicht van de grootboekkaarten
ā¢ Overzicht van de openstaande facturen
ā¢ Een tussentijdse Winst- & verliesrekening
ā¢ Een overzicht van het saldo op de balans
ā¢ Een kolommenbalans
ā¢ Een liquiditeitsprognose
ā¢ De actuele stand
Het kan zijn dat u tussentijds behoefte heeft aan informatie. Omdat u wil weten hoe u bedrijf er nu voor staat. Of omdat de bank u vraagt voor deze tussentijdse cijfers om bijvoorbeeld de aanvraag van een lening te beoordelen. Waar de behoefte ook vandaan komt met deze rapportagemodule wordt hierin voorzien. U kunt kiezen uit 1x per maand, per kwartaal of per jaar een rapportage.
Om deze rapportages voor u te kunnen uitvoeren dienen wij uw boekhouding te boeken.
Voor dit rapportage pakket geldt een all-in prijs. Er zijn geen bijkomende kosten voor deze werkzaamheden. Bent u geĆÆnteresseerd in dit pakket en de prijs? Kijk dan verder bij onze tarieven en vraag een gratis offerte aan.
Overige diensten & Extra's
Hieronder kunt u verstaan:
- Aangifte Inkomstenbelasting voor ondernemers
- Uitleg en inrichten van de administratie
- Opstellen arbeidsovereenkomsten
- Aanvragen/ invullen Modelovereenkomst
- Contact met belastingdienst, UWV, pensioenfonds
- Ondersteuning bij belastingcontroles e.d.
- Facturatiemodule (alleen mogelijk als wij uw boekhouding boeken)
- Inzien en wijzigen (alleen mogelijk als wij uw boekhouding boeken)
U moet ieder jaar voor uw aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting uw winst aangeven. Wij kunnen deze aangifte naar de Belastingdienst voor u verzorgen. Deze wordt gedaan nadat wij de jaarrekening gemaakt hebben en deze met u besproken is.
Voor de aangifte geldt een vaste prijs. Er zijn geen bijkomende kosten voor deze werkzaamheden. Bent u geĆÆnteresseerd in dit pakket en de prijs? Kijk dan verder bij onze tarieven en vraag een gratis offerte aan.
Ook voor het inrichten van uw administratie naar uw eigen behoefte of informatie over de administratie bent u bij Administratiekantoor Alle Aandacht aan het juiste adres. Hiervoor rekenen wij een op maat uurtarief van ā¬ 52,75 excl. BTW.
Wilt u personeel in dienst nemen? En heeft u hulp nodig bij het opstellen van een arbeidsovereenkomst? Ook hiervoor kunt u bij ons terecht.
Sinds 1 Mei 2016 is de VAR (Verklaring ArbeidsRelatie) verdwenen. In plaats van een VAR kunnen opdrachtgevers en opdrachtnemers modelovereenkomsten gebruiken. Een modelovereenkomst biedt de opdrachtnemers en opdrachtgevers duidelijkheid en zekerheid. Als gewerkt wordt volgens de overeenkomst, is er geen sprake van loondienst en hoeft de opdrachtgever geen loonheffingen in te houden en te betalen. De opdrachtnemer is dan niet verzekerd voor de werknemersverzekeringen (WW, ZW en WIA). Met het invullen of aanvragen van een modelovereenkomst kunnen wij u helpen. Neem vrijblijvend contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
Als u Ć©Ć©n van onze pakketdiensten afneemt zit het contact met de instanties hierbij inbegrepen. Als wij bijvoorbeeld uw BTW aangifte verzorgen, dan zorgen wij ook voor het contact met de belastingdienst. Als wij uw salarisadministratie verzorgen, dan zorgen wij ook voor het eventuele contact met het pensioenfonds. Ook de ondersteuning tijdens een belastingcontrole valt hieronder. Mocht u geen pakketdienst bij ons afnemen maar wel hulp nodig hebben bij de belastingcontrole of met het contact bij de belastingdienst, het UWV of het pensioenfonds, ook dat is geen probleem. Wij helpen u graag verder.
Voor wat betreft de boekhouding, zijn er nog twee aanvullende mogelijkheden wanneer u ervoor heeft gekozen om de boekhouding door ons te laten boeken. Een facturatiemodule en een ākijk en wijzigā module. Een kleine greep uit de opties die in de facturatiemodule zitten treft u hieronder aan:
- Vrij definieerbare factuursjablonen
- Abonnementenmodule (terugkerende facturen)
- Urenregistratie op project/activiteit (incl factureren)
- Verzending facturen per post of e-mail (PDF & UBL)
- Offertes opmaken en versturen per post of e-mail
- Automatische incasso (PAIN en XML)
- Sepa-machtigingen administratie
- Importeren van producten/artikelen
- Voorraadadministratie
- Betalen via PSP (iDeal, creditcard etc)
De ākijk en wijzigā module zegt het eigenlijk al. Wij boeken uw administratie maar u kunt hier ook in meekijken en wijzigen
Particulieren
Hieronder kunt u verstaan:
- Administratie op orde brengen
- Aangifte inkomstenbelasting
- Aanvragen voorlopige aanslag
- Huurtoeslag
- Zorgtoeslag
- Kinderopvangtoeslag
- Kind gebonden budget
Ziet u door de bomen het bos niet meer? Weet u even niet meer waar u moet beginnen? Een frisse blik van buitenaf kan dan helpen. Wij helpen u graag uw administratie te ordenen zodat u het vandaaruit weer verder op kan pakken. Voor deze werkzaamheden hanteren wij een tarief van ā¬ 30,- per uur.
Daarnaast kunt u bij ons ook terecht voor de aangifte van de inkomstenbelasting, het aanvragen van een voorlopige aanslag of het aanvragen/wijzigen van een toeslag.
Voor de aangifte van de inkomstenbelasting hebben wij een aantal gegevens nodig. Welke dat zijn kunt u terugvinden in de checklist aangifte.Ā Hier te downloaden. Voor de inkomstenbelasting hanteren wij een tarief van ā¬ 50,- inclusief btw. Doet u samen met uw fiscale partner aangifte? Dan bedraagt het tarief ā¬ 75,- inclusief btw.
Een toeslag wordt niet vanzelf toegekend. Deze moet u zelf aanvragen. De toeslagen worden onder andere gebaseerd op uw verzamelinkomen. Wij kunnen deze aanvraag voor u verzorgen. De kosten hiervoor bedragen ā¬ 30,- per aanvraag inclusief BTW. Kijk voor meer informatie over de toeslagen opĀ www.toeslagen.nlĀ .