Hieronder kunt u verstaan:
- Aangifte Inkomstenbelasting voor ondernemers
- Uitleg en inrichten van de administratie
- Opstellen arbeidsovereenkomsten
- Aanvragen/ invullen Modelovereenkomst
- Contact met belastingdienst, UWV, pensioenfonds
- Ondersteuning bij belastingcontroles e.d.
- Facturatiemodule (alleen mogelijk als wij uw boekhouding boeken)
- Inzien en wijzigen (alleen mogelijk als wij uw boekhouding boeken)
U moet ieder jaar voor uw aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting uw winst aangeven. Wij kunnen deze aangifte naar de Belastingdienst voor u verzorgen. Deze wordt gedaan nadat wij de jaarrekening gemaakt hebben en deze met u besproken is.
Voor de aangifte geldt een vaste prijs. Er zijn geen bijkomende kosten voor deze werkzaamheden. Bent u geïnteresseerd in dit pakket en de prijs? Kijk dan verder bij onze tarieven en vraag een gratis offerte aan.
Ook voor het inrichten van uw administratie naar uw eigen behoefte of informatie over de administratie bent u bij Administratiekantoor Alle Aandacht aan het juiste adres. Hiervoor rekenen wij een op maat uurtarief van € 45,- excl. BTW.
Wilt u personeel in dienst nemen? En heeft u hulp nodig bij het opstellen van een arbeidsovereenkomst? Ook hiervoor kunt u bij ons terecht.
Sinds 1 Mei 2016 is de VAR (Verklaring ArbeidsRelatie) verdwenen. In plaats van een VAR kunnen opdrachtgevers en opdrachtnemers modelovereenkomsten gebruiken. Een modelovereenkomst biedt de opdrachtnemers en opdrachtgevers duidelijkheid en zekerheid. Als gewerkt wordt volgens de overeenkomst, is er geen sprake van loondienst en hoeft de opdrachtgever geen loonheffingen in te houden en te betalen. De opdrachtnemer is dan niet verzekerd voor de werknemersverzekeringen (WW, ZW en WIA). Met het invullen of aanvragen van een modelovereenkomst kunnen wij u helpen. Neem vrijblijvend contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
Als u één van onze pakketdiensten afneemt zit het contact met de instanties hierbij inbegrepen. Als wij bijvoorbeeld uw BTW aangifte verzorgen, dan zorgen wij ook voor het contact met de belastingdienst. Als wij uw salarisadministratie verzorgen, dan zorgen wij ook voor het eventuele contact met het pensioenfonds. Ook de ondersteuning tijdens een belastingcontrole valt hieronder. Mocht u geen pakketdienst bij ons afnemen maar wel hulp nodig hebben bij de belastingcontrole of met het contact bij de belastingdienst, het UWV of het pensioenfonds, ook dat is geen probleem. Wij helpen u graag verder.
Voor wat betreft de boekhouding, zijn er nog twee aanvullende mogelijkheden wanneer u ervoor heeft gekozen om de boekhouding door ons te laten boeken. Een facturatiemodule en een ‘kijk en wijzig’ module. Een kleine greep uit de opties die in de facturatiemodule zitten treft u hieronder aan:
- Vrij definieerbare factuursjablonen
- Abonnementenmodule (terugkerende facturen)
- Urenregistratie op project/activiteit (incl factureren)
- Verzending facturen per post of e-mail (PDF & UBL)
- Offertes opmaken en versturen per post of e-mail
- Automatische incasso (PAIN en XML)
- Sepa-machtigingen administratie
- Importeren van producten/artikelen
- Voorraadadministratie
- Betalen via PSP (iDeal, creditcard etc)
De ‘kijk en wijzig’ module zegt het eigenlijk al. Wij boeken uw administratie maar u kunt hier ook in meekijken en wijzigen.